Počet záznamov: 1  

Strmý rast !

  1. Názov Strmý rast !
    Autorské údajeMartin Mazág
    Autor Mazág Martin
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 5 (máj 2005). - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005
    TOP v slovenskej reklame 2004. s. 8-11. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá trh reklamný * ukazovatele ekonomické * médiá * prognózy * Slovensko * 1999-2004
    AnotáciaReálne výdavky na reklamu v médiách narástli v roku 2004 takmer o 20 percent, čo po zohľadnení inflácie znamená viac ako 12 percentný nárast. Je to najlepšie za posledných 7 rokov. Vývoj hlavných ukazovateľov reklamného trhu SR od roku 1999 doteraz. Vývoj mediamixu 2000-2004. Vývoj reklamného trhu na Slovensku do roku 2004. Prognózy 2005.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.