Počet záznamov: 1
Mediálny trh v roku 2004
Názov Mediálny trh v roku 2004 Autorské údaje Ivana Šimlovičová Autor Šimlovičová Ivana Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 5 (máj 2005). - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005 TOP v slovenskej reklame 2004. s. 88-89. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania Heslá médiá * trh * televízia * rozhlas * tlač * vydavateľstvá * Slovensko * 2004 Anotácia Príchod peoplemetrov - udalosť roka nielen pre TV, ale pre celý mediálny trh. Na rozhlasovom trhu rezonovala rastúca dominancia rádia Expres, príchod GES-u a reforma SRo, v tlači nárast počtu titulov. Spokojnosť vydavateľov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-6 + 8 príl.
článok
Počet záznamov: 1