Počet záznamov: 1  

Mediálny trh v roku 2004

  1. Názov Mediálny trh v roku 2004
    Autorské údajeIvana Šimlovičová
    Autor Šimlovičová Ivana
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 5 (máj 2005). - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005
    TOP v slovenskej reklame 2004. s. 88-89. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá médiá * trh * televízia * rozhlas * tlač * vydavateľstvá * Slovensko * 2004
    AnotáciaPríchod peoplemetrov - udalosť roka nielen pre TV, ale pre celý mediálny trh. Na rozhlasovom trhu rezonovala rastúca dominancia rádia Expres, príchod GES-u a reforma SRo, v tlači nárast počtu titulov. Spokojnosť vydavateľov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.