Počet záznamov: 1  

Multidimenzionálne škálovanie v marketingu poisťovní

  1. Názov Multidimenzionálne škálovanie v marketingu poisťovní
    Autorské údajeViera Pacáková, Iveta Uhrová
    Autor Pacáková Viera EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Spoluautori Uhrová Iveta
    Zdrojový dokument / Chajdiak Jozef ; Luha Ján Výpočtová štatistika : zborník príspevkov : 13. medzinárodný seminár : Bratislava, 2. - 3.12.2004. S. 94-100. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2004. ISBN 80-88946-38-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Heslá marketing * poisťovne * analýzy * analýza štatistická viacrozmerná * škálovanie * škály * metódy štatistické
    AnotáciaMultidimenzionálne škálovanie (MDS) ako jedna z viacrozmerných štatistických metód, vhodných pre využitie v marketingu. MDS - nástroj pri zisťovaní trhovej pozície produktov. Podstata MDS. Metrická a nemetrická MDS. Mapa vnímania - výsledok analýzy MDS. Príklad metrického MDS použitého v poisťovniach.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00871-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.