Počet záznamov: 1
Jsou velké reklamní agentury nenahraditelné?
Názov Jsou velké reklamní agentury nenahraditelné? Autorské údaje Petr Zenkner Autor Zenkner Petr Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 5 (2005), s. 36-37. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * podpora predaja * propagácia * agentúry * klienti * zákazníci * služby * produkty * ceny Anotácia Úloha reklamných agentúr - vyvolať pozornosť potenciálnych zákazníkov a ich túžbu uvedený produkt či službu si zaobstarať. Vzťah malých a stredných podnikov k reklamným agentúram. Otázka ceny služieb reklamnej agentúry. Komunikácia so zadávateľom reklamy. Majú veľké agentúry prednosť? Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-6
článok
Počet záznamov: 1