Počet záznamov: 1  

Jsou velké reklamní agentury nenahraditelné?

  1. Názov Jsou velké reklamní agentury nenahraditelné?
    Autorské údajePetr Zenkner
    Autor Zenkner Petr
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 5 (2005), s. 36-37. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * podpora predaja * propagácia * agentúry * klienti * zákazníci * služby * produkty * ceny
    AnotáciaÚloha reklamných agentúr - vyvolať pozornosť potenciálnych zákazníkov a ich túžbu uvedený produkt či službu si zaobstarať. Vzťah malých a stredných podnikov k reklamným agentúram. Otázka ceny služieb reklamnej agentúry. Komunikácia so zadávateľom reklamy. Majú veľké agentúry prednosť?
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.