Počet záznamov: 1  

[ Cenové vojny ]

  1. Názov [ Cenové vojny ]
    Autorské údajeKonštantín Čikovský, Tatiana Lichnerová, František Múčka
    Autor Čikovský Konštantín
    Spoluautori Lichnerová Tatiana
    Múčka František
    Zdrojový dokument Trend : týždenník o hospodárstve a podnikaní. Č. 24 (23. júna 2005), s. 20-25. - Bratislava : TREND Holding, 2005. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslá ceny * vojny * produkty * znižovanie cien * zisk * bankovníctvo * značky výrobkov * spotrebitelia * rozhodovanie
    AnotáciaZ obsahu: Za cenovými vojnami nestojí iba neschopnosť manažérov. Odkaz brand manažérom: Je čas vrátiť sa k produktu. Privátne značky sú lacnejšie, no nielen preto ich majú spotrebitelia čoraz radšej. Kto zníži cenu o pár percent, zo zisku si ukrojí v desiatkach. Silný podiel na trhu ponúka dve taktiky - vyššiu cenu alebo exkluzívne zľavy za exkluzivitu. Vojnám o ceny sa bankári vždy nevyhnú. Nie je dôležité len to, koľko tovar stojí.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 21-30 + 4 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.