Počet záznamov: 1  

Niekoľko poznámok k odbornej terminológii v oblasti teórie marketingu

  1. Názov Niekoľko poznámok k odbornej terminológii v oblasti teórie marketingu
    Autorské údajeKristína Viestová
    Autor Viestová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument SEK v toku ekonomických informácií v Slovenskej republike : zborník z odborného seminára pri príležitosti 30. výročia SYSTÉMU EKO-INDEX. S. 40-45. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2000 / Mártonová Renáta ; Radochová Daniela ; Slovenská ekonomická knižnica Ekonomickej univerzity v Bratislave. ISBN 80-225-1521-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 001 - Veda. Prognózy vedy. Metodológia. Terminológia
    Heslá marketing * terminológia * slovníky * Slovenská ekonomická knižnica Ekonomickej univerzity v Bratislave
    AnotáciaNázorová protichodnosť autorov pri používaní kľúčových odborných termínov z oblasti teórie marketingu. Obsahová komparácia niektorých vybraných pojmov a jej vývoj. Ciele a prínos výskumného projektu "Obsahová analýza systematických skupín a deskriptorov Slovníka ekonomických termínov a ich preklad do anglického jazyka", ktorý je riešený na Ekonomickej univerzite. Rozdiely v definovaní základných pojmov. Pokus o riešenie nejednotnosti ponímania sémantickej zložky niektorých termínov.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.