Počet záznamov: 1  

[Médiá 2004 na Slovensku]

  1. Názov [Médiá 2004 na Slovensku]
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 6 (jún 2005). - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005
    Médiá 2004 : stratégie plus. s. 4-36. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Heslá prostriedky masovokomunikačné * médiá * tlač * rádiotechnika * televízia * peoplemetre * Slovensko * vývoj * trh * 2004
    AnotáciaMédia na Slovensku - charakteristika trhu denníkov, týždenníkov, odborných, programových, inzertných, spoločenských časopisov v roku 2004. Tržby vydavateľských domov. Charakteristika trhu rádií, televízneho trhu, spustenie peoplemetrov. Vývoj na trhu vonkajšej reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.