Počet záznamov: 1  

Retailové bankovnictví s přesnější navigací

  1. Názov Retailové bankovnictví s přesnější navigací
    Preklad názvuRetail banking with a more precise navigation
    Autorské údajeLadislav Klika, Pavel Rusý
    Autor Klika Ladislav
    Spoluautori Rusý Pavel
    Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník Hospodářských novin. Roč. 13 (41), č. 6-7 (2005), s. 18-22. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1213-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá bankovníctvo retailové * produkty * banky * klienti * segmentácia trhu * potreby * typológia * výhody konkurenčné * správanie * komunikácia * Česko * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaVyužívanie bežného účtu ako najrozšírenejšieho bankového produktu klientami v Česku. Klientské vzťahy k bankám. Medzinárodné porovnanie. Podiel populácie s klientským vzťahom k banke. Typy klientov v dimenziách veku a kúpnej sily. Druh typológie ako konkurenčná výhoda v komunikácii s klientmi. Typológia klientov podľa GfK Praha.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 6-12 + príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.