Počet záznamov: 1
Nová realita - globálna súťaž medzi globálnymi organizáciami pre globálneho spotrebiteľa (marketing a globalizácia, SR a EÚ)
Názov Nová realita - globálna súťaž medzi globálnymi organizáciami pre globálneho spotrebiteľa (marketing a globalizácia, SR a EÚ) Preklad názvu New reality - global contest between global organizations for the global consumer (marketing and globalization of the Slovak Republic and EU) Autorské údaje Ivana Šindleryová Autor Šindleryová Ivana Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 2 (2005), s. 24-27. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.9 - Medzinárodné hospodárske vzťahy. Svetové hospodárstvo Heslá hospodárstvo svetové * globalizácia hospodárstva * marketing * marketing globálny * firmy * aliancie strategické * stratégia podniková * súťaž hospodárska * spotrebitelia * Slovensko * integrácia * Európska únia Anotácia Globalizácia vo svetovom hospodárstve. Globalizácia v oblasti marketingu. Novodobý marketing sa v rámci globalizačného trendu zameriava na vedecké poznatky, výskum a vývoj produktov, ktoré sú ovplyvnené preferenciou zákazníka a definovanie konkurenčnej výhody a trhovej jedinečnosti firmy. Globálna súťaž - hovoríme o nej, ak firma sa rozhodne umiestniť svoju produkciu na medzinárodnom trhu. Budovanie konkurenčnej výhody firmy, založenej na tvorbe pridanej hodnoty. Budovanie strategických spojenectiev a aliancií firiem. Globálne spoločnosti - internacionálna, multinacionálna, transnacionálna firma, definície. Globálny spotrebiteľ. Stratégie globálnych firiem - product extension strategy, product adaptation, product invention. Integrácia Slovenska do EÚ, odporúčania pre dosiahnutie úspechu slovenských podnikov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1