Počet záznamov: 1  

Sociální marketing nesmí sloužit pouhé exhibici

  1. Názov Sociální marketing nesmí sloužit pouhé exhibici
    Autorské údajeLadislav Kopecký
    Autor Kopecký Ladislav
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 2 (Únor 2005), s. 42-43. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing sociálny * reklama * nadácie * združenia občianske * spoločnosti * cirkev * médiá * financovanie * kreativita * altruizmus * USA * Česko
    AnotáciaOtázka sociálneho marketingu v USA a v Českej republike. Príklad sociálneho marketingu v USA - Partnerstvo pre Ameriku bez drog. Sociálny marketing neziskových organizácií, nadácií, občianskych združení a cirkevných spoločností. Neprehľadnosť finančných prostriedkov. Sociálna reklama v médiách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.