Počet záznamov: 1
Proč řídit celkovou zkušenost zákazníka
Názov Proč řídit celkovou zkušenost zákazníka Autorské údaje Miroslav Princ, Miroslav Tomka Autor Princ Miroslav Spoluautori Tomka Miroslav Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 2 (Únor 2005), s. 28-29. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá marketing * zákazníci * dodávatelia * produkty * ceny * metodológia * prieskum spotrebiteľský Anotácia Efektívne riadenie zákazníckej bázy. Meniace sa priority potrieb, ktoré uspokojujú zákazníkov. Skúsenosť versus spokojnosť zákazníka. Aplikácia merania celkovej skúsenosti zákazníka. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-12 + 9 príl
článok
Počet záznamov: 1