Počet záznamov: 1  

Proč řídit celkovou zkušenost zákazníka

  1. Názov Proč řídit celkovou zkušenost zákazníka
    Autorské údajeMiroslav Princ, Miroslav Tomka
    Autor Princ Miroslav
    Spoluautori Tomka Miroslav
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 2 (Únor 2005), s. 28-29. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá marketing * zákazníci * dodávatelia * produkty * ceny * metodológia * prieskum spotrebiteľský
    AnotáciaEfektívne riadenie zákazníckej bázy. Meniace sa priority potrieb, ktoré uspokojujú zákazníkov. Skúsenosť versus spokojnosť zákazníka. Aplikácia merania celkovej skúsenosti zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.