Počet záznamov: 1  

Segmentace a loajalita klientů v B2B

  1. Názov Segmentace a loajalita klientů v B2B
    Autorské údajeLuděk Drnec
    Autor Drnec Luděk
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 6-7 (Červen 2005), s. 10-11. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing priamy * služby * podpora predaja * klienti * trh * segmentácia trhu * lojálnosť zákazníkov * súťaže * Česko
    AnotáciaSkúsenosti so segmentáciou a lojalitou klientov v spoločnosti DHL v Českej republike. Zákaznícka pyramída - klienti ad hoc, regular a advantage. Štatút lojality pridelený podľa počtu transakcií. Index lojality. Program lojality - zákaznícke súťaže.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.