Počet záznamov: 1  

Category management - nový koncept v retail marketingu

  1. Názov Category management - nový koncept v retail marketingu
    Preklad názvuCategory management - new concept in retail marketing
    Autorské údajeElvíra Dudinská, Rastislav Špavelko
    Autor Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Špavelko Rastislav
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 2 (jún 2005), s. 24-30. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá manažment sortimentný * marketing * reťazce obchodné * výrobcovia * spotrebitelia * stratégia marketingová * značky výrobkov
    AnotáciaCategory management ako nový koncept v oblasti retail marketingu. Vývoj Category managementu. Proces Category managementu. Model implementácie Category Managementu. Porovnanie nástrojov Category Managementu a marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.