Počet záznamov: 1  

Systémy na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) v obchodných podnikoch

  1. Názov Systémy na riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) v obchodných podnikoch
    Preklad názvuSystems for customer relationship management in commerce companies
    Autorské údajeMojmír Kokles, Anita Romanová, František Sudzina
    Autor Kokles Mojmír EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Spoluautori Romanová Anita EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Sudzina František EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 2 (jún 2005), s. 50-56. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systém CRM * podnik * Slovensko * pojmy * zákazníci * komunikácia marketingová
    AnotáciaTeoretické vymedzenie chápania moderných prístupov v oblasti riadenia vzťahov so zákazníkmi. Vymedzenie prvkov, fáz a architektúry CRM. Využívanie CRM systémov v slovenských podnikoch.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 00372-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    : E05 00945-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.