Počet záznamov: 1  

Viral marketing

  1. Názov Viral marketing
    Autorské údajeMartin Beca
    Autor Beca Martin EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 19-22. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. ISBN 80-225-1583-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * pojmy * spoty reklamné * stratégia marketingová * stratégia obchodná * internet
    AnotáciaVýklad pojmu viral marketing (nákazlivý marketing). Viral marketing je novým pojmom pre prastarú obchodnú stratégiu. Charakteristika zásad a odporúčaní, ktoré sú potrebné dodržať pri aplikácii nákazlivého marketingu. Existencia viacerých možných využití techník nákazlivého marketingu. Stratégia nákazlivého marketingu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.