Počet záznamov: 1  

Vztah vývoje stavu životního prostředí a našeho chápání environmentální krize s ohledem na eko-marketingové strategie

  1. Názov Vztah vývoje stavu životního prostředí a našeho chápání environmentální krize s ohledem na eko-marketingové strategie
    Autorské údajeBohuslav Binka
    Autor Binka Bohuslav
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 29-32. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Heslá prostredie životné * ekológia * kríza * environmentalistika * postoje * USA * ekológia sociálna * marketing environmentálny
    AnotáciaPopis genealógie stavu životného prostredia a jeho vzťahu k chápaniu interpretácií ekologickej krízy verejnosťou. Stručný popis vývoja interpretácií ekologickej krízy v rokoch 1960-2000. Problematika ochrany životného prostredia v západných spoločnostiach. Prví autori v v USA zaoberajúci sa problematikou ekologickej krízy. Technokratická kritika. Nástup a rozmach biocentrizmu. Sociálna ekológia. Návrat technokratického pohľadu ako nový "ekologický" pozitivizmus. Marketingové stratégie zohľadňujúce ekologickú problematiku.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.