Počet záznamov: 1
Řízení vztahů se zákazníky - současný stav a perspektivy
Názov Řízení vztahů se zákazníky - současný stav a perspektivy Autorské údaje Stanislava Grosová, Ivan Gros Autor Grosová Stanislava Spoluautori Gros Ivan Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 112-117. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systém CRM * zákazníci * firmy * komunikácia * konkurencia * predajcovia Anotácia Prenikavé zmeny v ekonomickom prostredí ovplyvňujú princípy riadenia firiem a súvisia tiež so zmenami štruktúry trhového prostredia. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Tri typy komunikácie medzi kupujúcim a predávajúcim. Proces získavania poznatkov o požiadavkách zákazníkov. Ponuka softvérovej podpory pre riadenie vzťahov so zákazníkmi označovaných ako CRM. Skúsenosti s implementáciou systému CRM v zahraničí. Prínosy i negatíva implementácie systému CRM. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1