Počet záznamov: 1  

Řízení vztahů se zákazníky - současný stav a perspektivy

  1. Názov Řízení vztahů se zákazníky - současný stav a perspektivy
    Autorské údajeStanislava Grosová, Ivan Gros
    Autor Grosová Stanislava
    Spoluautori Gros Ivan
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 112-117. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systém CRM * zákazníci * firmy * komunikácia * konkurencia * predajcovia
    AnotáciaPrenikavé zmeny v ekonomickom prostredí ovplyvňujú princípy riadenia firiem a súvisia tiež so zmenami štruktúry trhového prostredia. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Tri typy komunikácie medzi kupujúcim a predávajúcim. Proces získavania poznatkov o požiadavkách zákazníkov. Ponuka softvérovej podpory pre riadenie vzťahov so zákazníkmi označovaných ako CRM. Skúsenosti s implementáciou systému CRM v zahraničí. Prínosy i negatíva implementácie systému CRM.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.