Počet záznamov: 1
Marketingová filosofie firmy jako základ její tržní orientace
Názov Marketingová filosofie firmy jako základ její tržní orientace Autorské údaje Helena Horáková Autor Horáková Helena Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 122-126. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * trh * filozofia * firmy * stratégia podniková * stratégia marketingová * plán marketingový Anotácia Trhová orientácie firiem. Ako chápať trhové zameranie firiem. Premietnutie marketingovej koncepcie do marketingovej podnikovej filozofie. Charakteristika základných faktorov, ktoré by nemali chýbať vo filozofii firiem, založených na trhu: Orientácia na trh a zákazníkov. Orientácia na produkovaný výrobok alebo poskytovanú službu. Orientácia na zodpovedajúce distribučné systémy. Orientácia na marketingový plánovací proces a marketingový plán. Orientácia na dlhodobé záujmy spotrebiteľov. Predpoklady dobrého fungovania firiem zameraných na trh. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1