Počet záznamov: 1  

Tajemství TV reklamy

  1. Názov Tajemství TV reklamy
    Autorské údajePavel Cechl
    Autor Cechl Pavel
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 7/8 (2005), s. 52. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá reklama * podpora predaja * komunikácia masová * informácie * výrobky * služby * značky výrobkov * kampane reklamné * spoty reklamné * agentúry * zákazníci
    AnotáciaPäť zlatých pravidiel, ktoré by mala reklama dodržať, ak má byť účinná. Realizácia televízneho spotu. Dôležitosť marketingového a komunikačného plánu. Postavenie firmy a daného výrobku u konkurencie. Identifikácia cieľovej skupiny. Realizácia spotu reklamnou agentúrou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.