Počet záznamov: 1  

Podpora predaja ako fenomén súčasného slovenského trhu

  1. Názov Podpora predaja ako fenomén súčasného slovenského trhu
    Autorské údajeMargita Mesárošová, František Mesároš
    Autor Mesárošová Margita
    Spoluautori Mesároš František
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 277-281. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá podpora predaja * marketing mix * stratégia marketingová * zákazníci * správanie spotrebiteľa * výrobky nové * trh * Slovensko
    AnotáciaVybrané teoretické poznatky z podpory predaja. Význam a teoretické chápanie podpory predaja. Efekt podpory predaja pre spotrebu. Skúmanie efektivity podpory predaja. Sonda v podmienkach slovenského trhu. Výsledky naznačujú, že je vhodné venovať prostriedky a úsilie tomuto prvku komunikačného mixu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.