Počet záznamov: 1
Podpora predaja ako fenomén súčasného slovenského trhu
Názov Podpora predaja ako fenomén súčasného slovenského trhu Autorské údaje Margita Mesárošová, František Mesároš Autor Mesárošová Margita Spoluautori Mesároš František Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 277-281. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá podpora predaja * marketing mix * stratégia marketingová * zákazníci * správanie spotrebiteľa * výrobky nové * trh * Slovensko Anotácia Vybrané teoretické poznatky z podpory predaja. Význam a teoretické chápanie podpory predaja. Efekt podpory predaja pre spotrebu. Skúmanie efektivity podpory predaja. Sonda v podmienkach slovenského trhu. Výsledky naznačujú, že je vhodné venovať prostriedky a úsilie tomuto prvku komunikačného mixu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1