Počet záznamov: 1
Marketing ako nástroj podpory regionálneho rozvoja v SR
Názov Marketing ako nástroj podpory regionálneho rozvoja v SR Preklad názvu Marketing as a support tool of regional development Autorské údaje Eva Hanuláková, Ferdinand Daňo Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 4, č. 7 (2005), s. 52-63. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005. ISSN 1335-9746 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing regionálny * rozvoj regionálny * Slovensko * marketing územia * rozvoj hospodársky * parky priemyselné Anotácia Podstata a východiská marketingu ako nástroja regionálneho rozvoja. Marketing ako integrálna súčasť koncepcií rozvoja územia. Marketingové aspekty rozvoja miest a obcí. Priemyselné parky ako produkt regionálneho marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 01527-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 7-8
článok
Počet záznamov: 1