Počet záznamov: 1  

Marketing ako nástroj podpory regionálneho rozvoja v SR

  1. Názov Marketing ako nástroj podpory regionálneho rozvoja v SR
    Preklad názvuMarketing as a support tool of regional development
    Autorské údajeEva Hanuláková, Ferdinand Daňo
    Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 4, č. 7 (2005), s. 52-63. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005. ISSN 1335-9746
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing regionálny * rozvoj regionálny * Slovensko * marketing územia * rozvoj hospodársky * parky priemyselné
    AnotáciaPodstata a východiská marketingu ako nástroja regionálneho rozvoja. Marketing ako integrálna súčasť koncepcií rozvoja územia. Marketingové aspekty rozvoja miest a obcí. Priemyselné parky ako produkt regionálneho marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 01527-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 7-8

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.