Počet záznamov: 1
[Marketing myšlienok]
Názov [Marketing myšlienok] Preklad názvu Marketing of ideas Autorské údaje Ján Korčmároš Autor Korčmároš Ján EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 4, č. 7 (2005), s. 98-100. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2005. ISSN 1335-9746 Recenz.dok. Marketing myšlienok / Miroslav Tuma. - Banská Bystrica : ÚPV SR, 2002 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * recenzie * história * služby * manažment * vedomosti * spoločnosť vedomostná * marketing medzinárodný * marketing manažment Anotácia Recenzia na publikáciu prof. Tumu: Marketing myšlienok. Kniha je zameraná na problematiku marketingu v aplikačnej rovine myšlienkových procesov a ich využitia v oblasti tvorby duchovných hodnôt. Publikácia pozostáva z ôsmich kapitol a je určená nielen vysokoškolským študentom ekonomických a ďalších disciplín ale aj širokej odbornej verejnosti z praxe. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 7-8
článok
Počet záznamov: 1