Počet záznamov: 1  

Řízení zákaznické spokojenosti

  1. Názov Řízení zákaznické spokojenosti
    Autorské údajeMartin Venzl
    Autor Venzl Martin
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 8 (Srpen 2005), s. 26-28. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing strategický * spoločnosť * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov * produkty * služby * ceny * kvalita * optimalizácia * financie
    AnotáciaSpokojnosť zákazníka a jej dopad na hodnotu spoločnosti. Spokojnosť zákazníka a nižšia cenová citlivosť. Proces tvorby zákazníckej spokojnosti. Kľúčové atribúty, ktoré ovplyvňujú zákaznícku spokojnosť. Formovanie zákazníckej spokojnosti. Vplyv zákazníckej spokojnosti na finančné výsledky spoločnosti.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.