Počet záznamov: 1  

Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) a e-business

  1. Názov Riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM) a e-business
    Autorské údajeRastislav Ručinský
    Autor Ručinský Rastislav EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 352-355. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. ISBN 80-225-1583-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systém CRM * obchod elektronický * nástroje marketingové * podpora predaja * softvér * zákazníci * podnikanie elektronické
    AnotáciaPrvé systémy CRM (riadenie vzťahov so zákazníkmi). CRM ako súbor nástrojov, ktoré vo firme podporujú marketing, predaj a zákaznícky servis. Predpokladom pre podporu týchto funkcií je dokonalá znalosť zákazníka, ktorá zaručuje dodanie produktu alebo služby v správnom čase a na správne miesto. Softvérová aplikácia funkcie CRM. Ciele CRM. Pohľady na CRM - strategický a taktický. CRM ako technologický ekosystém. Rozdelenie nástrojov CRM do troch skupín - prevádzkového (operatívneho) CRM, analytického CRM a nástroje kooperatívneho CRM (pre podporu spolupráce).
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.