Počet záznamov: 1
Strategia udziału przedsiębiorstwa w targach
Názov Strategia udziału przedsiębiorstwa w targach Preklad názvu Strategy for participating in the fairs Autorské údaje Andrzej Szromnik Autor Szromnik Andrzej Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 414-418. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * trhy * výstavy * firmy * prezentácia firemná Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1