Počet záznamov: 1  

ECR: Just-in-Time v obchodních firmách

  1. Názov ECR: Just-in-Time v obchodních firmách
    Autorské údajeRadoslav Škapa
    Autor Škapa Radoslav
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 419-422. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.3 - Vnútorný obchod
    Heslá JIT * podnik obchodný * ECR * obchod * stratégia obchodná * trh * sortiment tovaru * optimalizácia * distribúcia
    AnotáciaUplatňovanie JIT (Just in Time) v niekoľkých oblastiach. Rozlišovanie medzi JIT v dodávateľsko-odberateľských vzťahoch a JIT vo výrobe. Presadzovanie koncepcie JIT i v obchode pod názvom ECR (Efficient Consumer Response) - Efektívne uspokojovanie potrieb zákazníkov. Charakteristiky ECR: Spoločná optimalizácia toku tovaru medzi výrobcom a obchodníkom. Automatizácia toku tovaru a informácií. Interná a externá výmena dát. Spoločná interpretácia trhovej situácie. Spoločná stratégia v oblasti sortimentu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.