Počet záznamov: 1  

Corporate Identity

  1. Názov Corporate Identity : vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie Corporate Identity
    Autorské údajeOtília Zorkóciová
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Báráňová-Čiderová Denisa EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Ďalší autori Mečár Miroslav (Recenzent)
    Rosenberg Miloslav (Recenzent) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2005. - 215 s.
    ISBN80-225-1974-X
    PoznámkyVEGA 1/2640/05
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá identita podniková * kultúra * podnikanie medzinárodné * komunikácia multikultúrna * komunikácia interná * firmy * komunikácia firemná * projekty medzinárodné * internet * kultúra podniková * etika * imidž * správanie organizačné
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.4, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (2) - KNIHY
    Signatúra802852-802854
    Archív EPCE05 00450-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    802852SEKSklad knižničného fonduvypožičaný
    802853SEKSklad knižničného fonduvoľný
    802854SEKSklad knižničného fonduvoľný
    E05 00450 001SEKArchív EPClen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.