Počet záznamov: 1  

Zmeny podmienok tvorby marketingovej stratégie po vstupe Slovenskej republiky do Európskej únie

  1. Názov Zmeny podmienok tvorby marketingovej stratégie po vstupe Slovenskej republiky do Európskej únie
    Autorské údajeVíťazoslav Balhar
    Autor Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Medzinárodné vzťahy 2004 : aktuálne problémy svetovej politiky a ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : konanej 1. júna 2004-08-05. S. 8-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004 / Eštvaník Andrej ; Medzinárodné vzťahy 2004 Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta medzinárodných vzťahov. ISBN 80-225-1888-3
    PoznámkyNa dokumente je uvedený autor: Víťazoslav Balhar
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá Slovensko * Európska únia * firmy * stratégia marketingová * legislatíva * lobizmus * euromarketing
    AnotáciaVýznam vstupu Slovenska do EÚ. Optimálna konvergencia slovenskej ekonomiky v rámci integrovanej európskej ekonomiky a podnikateľských štruktúr EÚ, stabilita (aj flexibilita) v tvorbe optimálneho sociálno-ekonomického prostredia vývoja SR v rámci EÚ, optimálny mikroekonomický vývoj a žiadúca rozvojová dynamika našej podnikateľskej sféry. Značka, imidž, public relations a sociálne prostredie firmy ako významný faktor ekonomickej stability a progresu firiem. Nové podmienky tvorby marketingovej stratégie slovenských firiem po vstupe do EÚ, legislatíva, eurolobing, podstata eurolobingu a jeho vstup do euromarketingu. Európske zoskupenie hospodárskych záujmov a jeho význam.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE04 00762-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.