Počet záznamov: 1  

Úloha ľudského činiteľa v TQM

  1. Názov Úloha ľudského činiteľa v TQM
    Autorské údajeDagmar Hrašková, Viera Šukalová
    Autor Hrašková Dagmar
    Spoluautori Šukalová Viera
    Zdrojový dokument Produktivita : dvojmesačník Slovenského centra produktivity. Č. 1 (2005), s. 18-19. - Žilina : SLCP, 2005. ISSN 1335-5961
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.4 - Produktivita. Hospodárnosť. Racionalizácia. Hodnotová analýza
    Heslá zvyšovanie produktivity * metódy * činiteľ ľudský * kompetencie * manažment * zaradenie pracovné * schopnosti pracovné * potenciál ľudský
    AnotáciaMetóda TQM smeruje ku zvyšovaniu produktivity zo súčasného zvyšovania akosti a znižovania strát z nekvalitnej výroby a zvyšovania spokojnosti zákazníka. TQM je systematické a dôsledné uplatňovanie niekoľkých metód v rámci podnikovej štruktúry, jasne zameranej na kvalitu a spokojnosť zákazníkov. Aktívna účasť zamestnancov ako základná podmienka pre úspech. Kompetencie zamestnancov. Kompetencie manažmentu. Analýza a popis pracovnej funkcie. Kritériá úspešnosti TQM: Hierarchické myslenie, informovanosť pracovníkov, kvalita informácií, komunikácia o obsahu TQM, možnosť trvalého zlepšovania, sociálna kompetencia vedúcich pracovníkov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.