Počet záznamov: 1  

Zákaznícka rentabilita v systéme manažérstva kvality

  1. Názov Zákaznícka rentabilita v systéme manažérstva kvality
    Autorské údajeRenáta Nováková
    Autor Nováková Renáta
    Zdrojový dokument Produktivita : dvojmesačník Slovenského centra produktivity. Roč. 5, č. 3 (2004), s. 4-5. - Žilina : SLCP, 2004. ISSN 1335-5961
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku
    Heslá zákazníci * rentabilita * systém riadenia kvality * analýzy
    AnotáciaUkazovateľ zákaznícka rentabilita. Zákazníci v systémoch manažérstva kvality. Proces získavania a udržiavania zákazníkov. Analýza zákazníckej rentability. Kto je rentabilný zákazník. Faktory, bezprostredne pôsobiace na rentabilitu. Poukázanie na skutočnosť, že nie každý zákazník musí byť zákonite pre organizáciu prínosom.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.