Počet záznamov: 1  

Smrtelné marketingové hříchy podle Kotlera

  1. Názov Smrtelné marketingové hříchy podle Kotlera
    Autorské údajePhilip Kotler
    Autor Kotler Philip
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 9 (Září 2005), s. 30-31. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * trh * zákazníci * produkty * služby * konkurencieschopnosť * plánovanie * komunikácia marketingová * značky výrobkov * inovácia * technológie komunikačné
    AnotáciaKtoré sú najväčšie marketingové chyby a ako im predchádzať.1. Nedostatočná orientácia na trh. 2. Neporozumenie cieľovým zákazníkom. 3. Lepšie sledovanie konkurencie. 4. Nedostatočná pozornosť venovaná zamestnancom a partnerom. 5. Vyhľadávanie nových obchodných príležitostí. 6. Problémy s marketingovým plánovaním. 7. Nedostatočné prepojenie produktov so súvisiacimi službami. 8. Stratégia budovania značky a komunikačnej politiky. 9. Nedostatočná organizácia firmy. 10. Nedostatok vo využívaní nových technológií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-12 + 9 príl

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.