Počet záznamov: 1  

Specifika mezinárodního marketingu malých a středních firem

  1. Názov Specifika mezinárodního marketingu malých a středních firem
    Autorské údajeMiroslava Vaštíková, Lidmila Janečková, Mirosla Heczková
    Autor Vaštíková Miroslava
    Spoluautori Janečková Lidmila
    Heczková Miroslava
    Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 464-470. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.5 - Zahraničný obchod
    Heslá podnik malý * podnik stredný * Česko * marketing medzinárodný * obchod zahraničný * podpora vývozu * výskum
    AnotáciaUskutočnenie marketingového prieskumu medzi malými a strednými firmami zaoberajúcimi sa zahraničným obchodom so sídlom na území Moravskoslezského kraja. Základným cieľom bolo poznanie rozsahu a zamerania aktivít týchto firiem z hľadiska medzinárodného marketingu a znalostí foriem podpory vývozu v ČR. Výsledky výskumu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.