Počet záznamov: 1
Specifika mezinárodního marketingu malých a středních firem
Názov Specifika mezinárodního marketingu malých a středních firem Autorské údaje Miroslava Vaštíková, Lidmila Janečková, Mirosla Heczková Autor Vaštíková Miroslava Spoluautori Janečková Lidmila Heczková Miroslava Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 464-470. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.5 - Zahraničný obchod Heslá podnik malý * podnik stredný * Česko * marketing medzinárodný * obchod zahraničný * podpora vývozu * výskum Anotácia Uskutočnenie marketingového prieskumu medzi malými a strednými firmami zaoberajúcimi sa zahraničným obchodom so sídlom na území Moravskoslezského kraja. Základným cieľom bolo poznanie rozsahu a zamerania aktivít týchto firiem z hľadiska medzinárodného marketingu a znalostí foriem podpory vývozu v ČR. Výsledky výskumu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1