Počet záznamov: 1  

Stratégia formovania podnikovej kultúry v globálnom prostredí

  1. Názov Stratégia formovania podnikovej kultúry v globálnom prostredí
    Autorské údajeAlžbeta Bieliková, Viera Bartošová
    Autor Bieliková Alžbeta
    Spoluautori Bartošová Viera
    Zdrojový dokument Produktivita : dvojmesačník Slovenského centra produktivity. Roč. 5, č. 5 (2004), s. 2-3. - Žilina : SLCP, 2004. ISSN 1335-5961
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá kultúra podniková * klíma podniková * správanie organizačné * zamestnanci * manažment
    AnotáciaZákladné znaky podnikovej kultúry. Vplyv zmeny podnikovej kultúry na výkonnosť podniku. K hlavným stavebným prvkom úspešnej podnikovej kultúry patria: výkonová orientácia a pracovná náročnosť, flexibilita, dôvera a otvorenosť, dodržiavanie etických hodnôt. Spájanie a zlaďovanie vzájomne odlišných podnikových kultúr.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.