Počet záznamov: 1
Stratégia formovania podnikovej kultúry v globálnom prostredí
Názov Stratégia formovania podnikovej kultúry v globálnom prostredí Autorské údaje Alžbeta Bieliková, Viera Bartošová Autor Bieliková Alžbeta Spoluautori Bartošová Viera Zdrojový dokument Produktivita : dvojmesačník Slovenského centra produktivity. Roč. 5, č. 5 (2004), s. 2-3. - Žilina : SLCP, 2004. ISSN 1335-5961 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá kultúra podniková * klíma podniková * správanie organizačné * zamestnanci * manažment Anotácia Základné znaky podnikovej kultúry. Vplyv zmeny podnikovej kultúry na výkonnosť podniku. K hlavným stavebným prvkom úspešnej podnikovej kultúry patria: výkonová orientácia a pracovná náročnosť, flexibilita, dôvera a otvorenosť, dodržiavanie etických hodnôt. Spájanie a zlaďovanie vzájomne odlišných podnikových kultúr. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-5
článok
Počet záznamov: 1