Počet záznamov: 1  

Maloobchod SR v kontexte etablovania zahraničných obchodných reťazcov

  1. Názov Maloobchod SR v kontexte etablovania zahraničných obchodných reťazcov
    Preklad názvuRetailing in Slovakia in the context of established foreign retail chains
    Autorské údajeVanda Lieskovská
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 3 (2005), s. 20-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá maloobchod * Slovensko * reťazce obchodné * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaPribližne pred desiatimi rokmi začali prenikať na stredo a východoeurópsky trh medzinárodné maloobchodné firmy priťahované víziou desiatok miliónov potenciálnych zákazníkov. Aj na Slovensku sa prejavuje kvantitatívny nárast maloobchodnej siete, ale aj kvalitatívny rast. Celkový obrat TOP 10 na Slovensku za posledných 6 rokov. Spotrebiteľské správanie na maloobchodnom trhu. Spotrebiteľské správanie pri výbere nákupného miesta vo Východoslovenskom regióne - výsledky výskumu.
    Kategória EPCRôzne publikácie a dokumenty, ktoré nemožno zaradiť do žiadnej z predchádzajúcich kategórií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 01203-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.