Počet záznamov: 1  

Stratégia valorizácie typického produktu na zahraničnom trhu

  1. Názov Stratégia valorizácie typického produktu na zahraničnom trhu
    Preklad názvuStrategy of the typical product assessment at the foreign market
    Autorské údajeZuzana Kapsdorferová, Elena Horská
    Autor Kapsdorferová Zuzana
    Spoluautori Horská Elena
    Zdrojový dokument Acta oeconomica et informatica : vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve. Roč. 8, č. 1 (2005), s. 14-18. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2005. ISSN 1335-2571
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá poľnohospodárstvo * produkty * valorizácia * Slovensko * trh zahraničný * zákazníci * Taliansko * stratégia marketingová * politika výrobková * analýza swot
    AnotáciaPoukázanie na možnosti presadenia sa typického produktu, resp. regionálnej špeciality (bryndze) na zahraničnom trhu s dôrazom na jeho špecifickosť, charakteristické znaky, prínos pre budovanie imidžu územia ako aj akceleráciu zahraničnej obchodnej výmeny. Modelový príklad formulovania marketingovej stratégie pre cieľový zahraničný trh - Taliansko. Pri riešení práce sa použili metódy SWOT analýzy, syntézy, komparácie a dedukcie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.