Počet záznamov: 1
Stratégia valorizácie typického produktu na zahraničnom trhu
Názov Stratégia valorizácie typického produktu na zahraničnom trhu Preklad názvu Strategy of the typical product assessment at the foreign market Autorské údaje Zuzana Kapsdorferová, Elena Horská Autor Kapsdorferová Zuzana Spoluautori Horská Elena Zdrojový dokument Acta oeconomica et informatica : vedecký časopis pre ekonomiku a informatiku v poľnohospodárstve. Roč. 8, č. 1 (2005), s. 14-18. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2005. ISSN 1335-2571 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá poľnohospodárstvo * produkty * valorizácia * Slovensko * trh zahraničný * zákazníci * Taliansko * stratégia marketingová * politika výrobková * analýza swot Anotácia Poukázanie na možnosti presadenia sa typického produktu, resp. regionálnej špeciality (bryndze) na zahraničnom trhu s dôrazom na jeho špecifickosť, charakteristické znaky, prínos pre budovanie imidžu územia ako aj akceleráciu zahraničnej obchodnej výmeny. Modelový príklad formulovania marketingovej stratégie pre cieľový zahraničný trh - Taliansko. Pri riešení práce sa použili metódy SWOT analýzy, syntézy, komparácie a dedukcie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1
článok
Počet záznamov: 1