Počet záznamov: 1  

Spokojný a lojálny zákazník - základný kameň úspechu podniku

  1. Názov Spokojný a lojálny zákazník - základný kameň úspechu podniku
    Preklad názvuSatisfied and loyal customer - the foundation stone of business success
    Autorské údajeJana Urdziková
    Autor Urdziková Jana
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 24-26. - Žilina : MASM, 2005. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá marketing * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * firmy * potreby obyvateľstva * produkty * distribúcia * Slovensko
    AnotáciaNedostatočná orientácia slovenských firiem na zákazníka. Hodnotu produktu pre klienta najlepšie vystihuje miera uspokojenia, t.j. miera splnenia základných očakávaní a úžitku. Skupiny zákazníkov. Model spokojnosti zákazníka.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.