Počet záznamov: 1
Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali
Názov Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali Autorské údaje Sergio Zyman, přeložila: Irena Grusová Autor Zyman Sergio Ďalší autori Grusová Irena (Prekladateľ) Vydavateľské údaje Praha : Management Press , 2005, dotlač 2008 . - 214 s. Edícia Knihovna světového managementu ISBN 80-7261-134-8 , 978-80-7261-134-8 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * predaj * reklama * nástroje marketingové Báza dát KNIHY Počet ex. 7, z toho voľných 2, prezenčne 5 Signatúra 803492, 803500, 804037, 804322, 808771, 824421, 844283
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 803500 SEK Sklad knižničného fondu voľný 804037 SEK Sklad knižničného fondu voľný 804322 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 824421 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne 803492 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne 808771 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne 844283 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1