Počet záznamov: 1  

Budúcnosť tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM

  1. Názov Budúcnosť tvorby marketingovej stratégie podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM
    Preklad názvuFuture formation of enterprise marketing strategy oriented at application of TQEM philosophy
    Autorské údajeAdrián Podskľan
    Autor Podskľan Adrián
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 27-29. - Žilina : MASM, 2005. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing manažment * marketing environmentálny * metódy * prostredie životné * podnik * konkurencieschopnosť * zákazníci
    AnotáciaMarketingová stratégia podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM. TQEM je prístup stáleho zlepšovania kvality procesov a výrobkov zasahujúcich do životného prostredia. Nová metóda BSC - Balanced Scorecard.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.