Počet záznamov: 1  

Six Sigma and its application in marketing

  1. Názov Six Sigma and its application in marketing
    Preklad názvuSix Sigma a jej aplikácia v marketingu
    Autorské údajeJiří Dostál
    Autor Dostál Jiří
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 3 (2005), s. 16-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá systémy riadenia * nástroje riadenia * metódy riadenia * metodológia * Six Sigma * podnik * výkonnosť
    AnotáciaZavádzanie metodológie Six Sigma ako filozofie riadenia, zameranej na zlepšenie výkonnosti podniku, zníženie nákladov, zvýšenie spokojnosti zákazníkov a ziskovosti. Prínosy zavedenia metodológie Six Sigma. Marketing a Six Sigma. Význam metodológie v globálnej ekonomike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.