Počet záznamov: 1
Six Sigma and its application in marketing
Názov Six Sigma and its application in marketing Preklad názvu Six Sigma a jej aplikácia v marketingu Autorské údaje Jiří Dostál Autor Dostál Jiří Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 3 (2005), s. 16-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Heslá systémy riadenia * nástroje riadenia * metódy riadenia * metodológia * Six Sigma * podnik * výkonnosť Anotácia Zavádzanie metodológie Six Sigma ako filozofie riadenia, zameranej na zlepšenie výkonnosti podniku, zníženie nákladov, zvýšenie spokojnosti zákazníkov a ziskovosti. Prínosy zavedenia metodológie Six Sigma. Marketing a Six Sigma. Význam metodológie v globálnej ekonomike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4
článok
Počet záznamov: 1