Počet záznamov: 1  

Marketingová analýza podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM

  1. Názov Marketingová analýza podniku orientovaného na uplatňovanie filozofie TQEM
    Preklad názvuMarketing analysis of company oriented at application of TQEM philosophy
    Autorské údajeAdrián Podskľan
    Autor Podskľan Adrián
    Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 13, č. 1 (2005), s. 35-39. - Žilina : MASM, 2005. ISSN 1335-9231
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing environmentálny * environmentalistika * analýza swot * trh * segmentácia trhu * kvalita * zákazníci
    AnotáciaMarketingová analýza podniku orientovaného na TQEM. Definícia, charakteristika a segmentácia trhu orientovaného na špecifiká kvality, environmentu a BOZP. Analýza vnímania zákazníka, konkurencie a SWOT analýza. Analýza environmentálno-integrovaného portfólia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.