Počet záznamov: 1  

Jak se dělá dobrý telemarketing

  1. Názov Jak se dělá dobrý telemarketing
    Autorské údajeDanuše Kulhánková
    Autor Kulhánková Danuše
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 10 (2005), s. 30-31. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá telemarketing * práca tímová * vedenie * zamestnanci * operátori * kvalifikácia * motivácia
    AnotáciaPodmienky úspešného fungovania call centra. Kvalifikovaní a motivovaní zamestnanci ako kľúčový bod pre call centrum. Tímová práca. Charakteristika telefónnych operatárov "farmer" a "hunter". Koordinácia spolupráce v tíme.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.