Počet záznamov: 1  

Príručka marketingu pre malých a stredných podnikateľov

  1. Názov Príručka marketingu pre malých a stredných podnikateľov
    Autorské údajeJuraj Borovský - Eva Smolková
    Autor Borovský Juraj
    Spoluautori Smolková Eva
    Vydavateľské údajeBratislava : Eurounion , 2005. - 100 s.
    ISBN80-88984-81-5
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * podnikanie malé * podnikanie stredné * konkurencia * stratégia marketingová * plánovanie * marketing mix * produkty * ceny * distribúcia * podpora predaja * práca s verejnosťou * predaj * obchod
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra804344

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    804344SEKVšeobecná študovňalen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.