Počet záznamov: 1  

Současné trendy v mezinárodním marketingu

  1. Názov Současné trendy v mezinárodním marketingu : (vybrané problémy)
    Preklad názvuActual trends in international marketing : (selected problems)
    Autorské údajeHana Machková
    Autor Machková Hana
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 49-70. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2005. ISSN 0572-3043
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * prostredie podnikateľské * segmentácia trhu * politika sortimentná * podnikanie medzinárodné * špecializácia * kooperácia hospodárska medzinárodná * stratégia marketingová * trh medzinárodný * značky výrobkov * obchod elektronický
    AnotáciaPôvodné a súčasné chápanie medzinárodného marketingu. Hlavné typy podnikateľských stratégií v medzinárodnom prostredí. Etapy medzinárodného rozvoja firmy. Segmentácia medzinárodných trhov, výber cieľových trhov a positioning. Etapy segmentácie medzinárodných trhov. Segmentačné kritériá na trhu spotrebného tovaru. Medzinárodná značková politika. Strategické rozhodovanie o značkovej politike. Hierarchická štruktúra značiek. Elektronické obchodovanie a elektronické informačné zdroje pre českých vývozcov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF213.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.