Počet záznamov: 1
Ako merať sponzoring ?
Názov Ako merať sponzoring ? Autorské údaje Renata Môciková Autor Môciková Renata Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 10 (október 2005), s. 10-11. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * sponzorovanie * efektívnosť * logo * televízia * tlač Anotácia Prieskumná agentúra TNS SK uviedla na slovenský trh nástroj na zhodnotenie efektívnosti sponzoringu prostredníctvom merania viditeľnosti sponzoringu. Samotný nástroj merania sponzoringu je založený na monitoringu televízií a monitoringu tlače. Výpočet mediálnej hodnoty viditeľnosti loga. Viditeľnosť loga vybraných sponzorov a jej mediálna hodnota. Viditeľnosť loga podľa typu reklamného nosiča a typu akcie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 7-12 + 10 príl
článok
Počet záznamov: 1