Počet záznamov: 1
Ako na vernosť ?
Názov Ako na vernosť ? Autorské údaje Renata Môciková Autor Môciková Renata Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 10 (október 2005), s. 14-16. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá lojálnosť zákazníkov * nástroje marketingové * podpora predaja Anotácia Budovanie lojality zákazníkov je na Slovensku len akýmsi príveskom marketingu, ktorý na pozíciu plnohodnotného komunikačného nástroja ešte len čaká. Vernostné programy - definícia. Fázy prípravy vernostného programu. Najčastejšie chyby pri vernostných programoch. Kedy je správny čas na ich uvedenie a splnenie akých podmienok si tento krok vyžaduje. Najčastejšie formy vernostných programov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 7-12 + 10 príl
článok
Počet záznamov: 1