Počet záznamov: 1
Možnosti vztahového marketingu (CRM) v práci vysokých škol
Názov Možnosti vztahového marketingu (CRM) v práci vysokých škol Autorské údaje Milan kašík Autor Kašík Milan Zdrojový dokument Aula : revue pro vysokoškolskou a vědní politiku. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 20-23. - Praha : Centrum pro studium vysokého školství ČR, 2005. ISSN 1210-6658 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá školy vysoké * marketing * systém CRM * absolventi * zákazníci Anotácia Uplaňovanie marketingu v práci vysokých škôl. Pohľad na poslucháčov a absolventov vysokých škôl typológiou zákazníkov vzťahového marketingu (CRM). Absolvent - ako kľúčový zákazník - priaznivec školy, obhajca školy, partner školy. Starostlivosť o zákazníkov - v ponímaní vzťahu s absolventami. Využívanie kvalitnej marketingovej komunikácie školy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-4 + zvláštne číslo
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 154.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1