Počet záznamov: 1  

Benchmarking a jeho využitie v bankovníctve

  1. Názov Benchmarking a jeho využitie v bankovníctve
    Autorské údajePavol Kopec
    Autor Kopec Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 1-2 (2005), s. 9-10. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá banky * bankovníctvo * riadenie podnikové * metódy riadenia * benchmarking * konkurencia
    AnotáciaDefinícia benchmarkingu z pohľadu rôznych autorov. Benchmarking ako systematický proces zlepšovania. Typológia benchmarkingu podľa konzultantov Maxona a Treftyho. Využitie externého benchmarkingu slovenskými bankami. Partnerský a konzorčný benchmarking v zahraničí. Slovenské agentúry ponúkajúce benchmarkingové projekty.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 01019-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.