Počet záznamov: 1  

Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom (II) - Výhody simulácií

  1. Názov Svätý grál marketingu možno nájdete s počítačom (II) - Výhody simulácií
    Autorské údajeMartin Babiak
    Autor Babiak Martin EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 1-2 (2005), s. 20-23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 519.87 - Matematické modely operačného výskumu
    Heslá simulácia * modely simulačné * modely stochastické * inteligencia umelá * siete neurónové * počítače
    AnotáciaPokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Simulácia nákupného rozhodovacieho procesu bytov jedného vchodu vo vzťahu k predajniam. Výhody simulácií v porovnaní s inými modelovacími technikami. Výhoda transformácie makra na mikro. Využitie modelu stochastického, deterministického a technológií umelej inteligencie. Zohľadniteľnosť nekvantifikovateľných veličín.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 01049-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.